- Активний відпочинок
- Набір
За віком дитини:
- Ігри
За віком дитини:
- Конструктори
- Модель
- Мозаїка
За віком дитини:
- Об'ємний пазл
За віком дитини:
- Пазл
- Пазл-вкладиш
За віком дитини:
- Валізи та рюкзаки
За віком дитини:
- Всі іграшки
Жоан Міро відомий у всьому світі каталонський живописець, графік, скульптор та дизайнер, який вважається предтечею абстрактного експресіонізму, представник двох напрямів абстрактного мистецтва ХХ ст. Автор картин та колажів, малюнків, афіш, настінних фресок, пластичних виробів, розписів стін, кераміст, роботи якого можна знайти у приватних колекціях, учасник безлічі виставок, Жоан Міро заслужено став всесвітньо визнаним майстром. «Танцюрист» Міро - це абсолютне втілення поезії, що влилася у витвір мистецтва. Полотно спочатку заливали коричневою фарбою, а потім швидкими та широкими рухами змащували ультрамариновим синім шаром. Однак кінцевий результат такий, що синій шар домінує над усією картиною, тоді як коричневий відтінок з'являється по краях. Танцюрист займає праву частину полотна, являючи собою коло-голову, у відтінках світлого і темного. Сама ж постать пов'язана з червоним серцем, кінчик якого має геніталії, прикріплені до нього. Прямі, безперервні лінії, що йдуть зверху донизу, вказують напрямок танцю. Міро був натхненний зробити цю картину під час Різдва в Барселоні, коли спостерігав виступ танцюристів на концерті Eden.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Виробник | Eurographics | |
Матеріал | Картон | |
Група | Пазл | |
Підгрупа | Мистецтво | |
Країна виробництва | Німеччина | |
Розмір упаковки, см | 25,4*35,6*6 | |
Вік | 9+ | |
Кількість деталей | 1000 | |
Розмір у зібраному вигляді, см | 48*68*0,3 | |
Додатково | ||
Пазли Eurographics з нанесеним на упаковці логотипом "SMART CUT" мають не стандартну нарізку - елементи та їх розмір довільної форми. Барвисті пазли Eurograhics це прекрасний спосіб провести час у родинному колі і скласти захоплюючу головоломку. На думку психологів, збирання пазлів сприяє розвитку образного та логічного мислення, довільної уваги, сприйняття, вчить правильно сприймати зв'язок між частиною та цілим, розвиває дрібну моторику. |