

Але водночас Ларсен почав збирати власну колекцію. Його перший бренд мав назву "Lasses puslespill", що в перекладі з норвезького означає "Пазли Ларсіка" ("Lasses" - зменшувальне від "Ларс"). У 1964 році логотип був змінений на зірку зі словами "Stjernespill" ("Зоряні ігри"), "L.A.L." - ініціали засновника компанії, та Flekkefjord (Флеккефйорд – місто, в якому знаходиться компанія). В 1990 додали "Larsen", щоб логотип було легше сприймати за межами Скандинавського півострова.

Якісні пазли повинні бути зроблені з щільного картону, щоб дитина могла легко їх взяти в руку і щоб вони не ламалися.
Кількість елементів та ілюстрації повинні відповідати віковій групі.
Пазли повинні мати основу з рамкою, щоб зробити зручною гру для дитини, а також полегшити процес зберігання.
Дітям краще давати легкі пазли, щоб вони були зайняті тривалий час. Якщо головоломка буде складною, дитина втратить інтерес до неї.

У 2008 році асортимент продукції компанії складає понад 300 різних пазлів. "Larsen" хоче зробити пазли не тільки красивими, а й навчальними. Також важливий елемент гри та веселощів - щоб дитина хотіла складати малюнок знову і знову. Метою компанії є – ні багато, ні мало! - виробляти найкращі у світі пазли "нашого типу".
Larsen виробляє пазли в трьох різних розмірах, з різною кількістю елементів: Maxi (36,5 x 28,5 см), Midi (28,5 x 18,3 см) та Mini (18,3 x 14,3 см), орієнтовані на дітей різного віку, починаючи від 3-х років.
Зараз випускається понад 350 видів пазлів: карти та прапори, математика, тварини, природа, подорожі, Різдво, загадки та багато іншого. Вони виробляються 18 різними мовами, у тому числі українською та російською.