В основу картини покладено сюжет із Першої книги Мойсея про будівництво Вавилонської вежі, яка мала, за задумом людей, досягти вершиною неба: «Збудуємо собі місто та вежу заввишки до небес». Щоб утихомирити їхню гордість, Бог змішав мови будівельників, так що вони більше не могли розуміти один одного, і розпорошив їх по всій землі; таким чином, реалізація задуманого грандіозного плану не була здійснена. Мораль сюжету - тлінність всього земного і марність прагнень смертних зрівнятися з Господом.
Спадщина ван Гога налічує понад 150 натюрмортів. Цей жанр художник використовував для творчих експериментів: відпрацьовував на букетах нові техніки та поєднання кольорів. Тому вангогівські натюрморти надзвичайно цікаві та різноманітні. Вони часто виглядають так, начебто написані випадково, без попередньої підготовки. Але в ці квіти та звичайні речі художник вклав частину душі. Його картини дають зрозуміти, який настрій мав автор під час роботи над тим чи іншим полотном. Це один із секретів їхньої неймовірної популярності.
Ця динамічна акварель була написана в Кандинським в середині 1920-х, коли його мистецтво як в теоретичному так і в практичному плані переживає потужний підйом.
В історії мистецтва ім’я художника тісно пов’язане з його будинком в Живерні. З 1883 року він знімав цей будинок в одного нормандського поміщика в 80 кілометрах на північ від Парижа. Тут Моне прожив сорок три роки, аж до самої смерті в 1926 році.
Одна з найкращих робіт митця, її пов'язують із його прогресуючим божевіллям, ця картина – результат інтересу митця до астрономічних досліджень. На картині зображено і реальні, і фантастичні речі. З одного боку, згідно з дослідженнями Обсерваторії Гріффіт парк, Ван Гог зобразив Місяць, Венеру і кілька зірок у тому розташуванні, коли їх видно в ясну ніч. З іншого боку, спіраль, яка проходить через усю картину – це вигадка, можливо, інтерпретація художника якогось астрономічного явища на небесному склепінні, відкритого у ХІХ столітті. Знаходиться в музеї сучасного мистецтва США.
«Крик» як емблема експресіонізму служить свого роду прелюдією до мистецтва XX століття, передвіщаючи ключові для модернізму теми самотності, розпачу та відчуження. Наче зазирнувши у майбутнє століття світових воєн, революцій та екологічних лих, автор, здається, заперечує саму можливість будь-якого їх подолання, або трансцендентності.
Карл Шпіцвег (нім. Carl Spitzweg; 5 лютого 1808, Гермерінг - 23 вересня 1885, Мюнхен) - німецький живописець, малювальник та ілюстратор, один з найяскравіших представників стилю бідермайєр.
Син засновника всесвітньо відомої компанії «Тіффані і Ко» став відомим завдяки своїм неперевершеним роботам із скла, в першу чергу вітражі, абажури та біжутерія.
«Нічна тераса кафе» — картина маслом 1888 року голландського художника Вінсента Ван Гога. Вона також відома як The Cafe Terrace на Place du Forum і, коли вперше була виставлена у 1891 році і мала назву « Вечірня кав’ярня» ( Café, le soir ).
Бенксі - одна з найзагадковіших і найскандальніших особистостей нашого часу. Його стріт-арт роботи соціального спрямування викликають величезний інтерес суспільства. То хто ж він такий? Відповіді немає.